torsdag 31 maj 2012

Typiskt...

Tänkte dra till med ett scoop då jag idag fick Nor IK:s trupp mailad till mig och de själva inte hade lagt upp den på sin hemsida. Listan har funnits i min närhet ett tag, men fick den som sagt inte på mailen förrän idag.
När jag väl skulle skrida till verket kikade jag in på Nors hemsida bara för att, och fick då se att dom precis idag uppdaterat truppen. Nåja, kul ändå att det händer lite kring lagbyggena i Värmland.

Nors trupp bjöd på några nya namn, bl.a två forna AHC-spelare i Fredrik Bengtsson och David "Sverre" Svensson.

Tränarfrågan är dock inte löst än vad det verkar. Anders Olsson tar tränaransvaret om Nor inte hittar någon annan att fylla positionen med, enligt mina källor.

Resten av truppen ligger på Silly Season div.2 väB.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar